Monday, May 21, 2012

Works with Water Help: Revitalise My Skin 可以食的護膚品



Works with Water是一個美國健康品牌食品,Help: Revitalise My Skin係英國的天然抗老食品。我在英國的朋友都有食過,好受小女歡迎。

今次可以試食要多謝
Works with Water Help,收到4盒第一時間開來試。

每盒有7 20g1日食1包。

主要成分:CoEnzyme Q10Aloe Vera
吃素,糖尿病人士都可以食。

食法好簡單,一開就可以食,自己會早上食1包。
啫喱形狀,味道有蘋果及蘆薈味,入口清甜我好喜歡這個味道。   


食了1個月發現皮膚回復光澤,鼻子無再脫皮連毛孔都細咗。 我覺得獨立包裝好方便,可以帶上班食,每1次食同事會間我食什麼,我會介紹比她們。
香港暫時無得買,大家可以到以下網站購買
http://www.workswithwater.co.uk/pages/help-revitalise-my-skin-product.aspx

No comments:

Post a Comment