Wednesday, September 25, 2013

MENTHOLATUM曼秀雷敦潤唇膏 - Kiss Me

中秋節前收到曼秀雷敦潤唇膏,一打開個袋Wa...有好多支,我相信可以足夠我一家用1年有多。

潤唇膏一共有4個系列:


Lip Pure 天然植物潤唇膏 - 含有天然蜜蠟及食品級成份,蜂蜜精粹同植物萃取。每支內有高抗氧化配方,巴西梅果肉,葡萄籽油,大豆蛋白精華可以幫助淡化唇紋。


Lip Pure 天然植物潤唇蜜 - 成份同潤唇膏一樣,含有3種滋養花蜜:麥盧卡蜂蜜,三葉草蜜,瑞瓦瑞瓦蜜。


lipIce 什果冰潤唇膏 -SPF15防曬保護,多效修護滋養成份,有冰涼感覺,抵禦乾燥天氣,猛烈陽光同寒風侵害。


lipIce 什果冰淡彩潤唇膏 - SPF15,加添超級透明質酸,含有白池花籽油,膠原蛋白,維他命E。搽上時有淡淡的粉紅色,令嘴唇自然同滋潤。

每系列都有不同的功效,可以唔同季節使用。現在天氣開始秋涼同有少少乾,我自己會選擇Lip Pure。囡囡話要用lipIce因為有好多水果味她選擇香橙+蜜咁,搽上時話好香好好味。諗返起我細細個已經用緊曼秀雷敦潤唇膏,依家輪到囡囡用,原來品牌已經陪伴咗我地很久,我們一家都會繼續支持。


潤一潤,親一親。

以上產品係由MENTHOLATUM曼秀雷敦提供試用。

No comments:

Post a Comment