Thursday, January 29, 2015

我的Rockport Total Motion新年鞋

聖誕節前收到Sweet vs Bitter Syreeta的通知,選中我送出一對Rockport皮鞋,真係好開心啊。


當日我到咗K-11 Rockport店舖,可以選擇一對Total MotionSeven to 7系列的鞋款1對。


最後我揀咗Total Motion Bow Pump....


式好簡單,又一個大蝴蝶加銀色扣。全對鞋都係絨皮做的,有寸半wedge。鞋款設計係有嶄新鞋履科技:Glove Like FitControlled FlexibilityInstant ComfortAdiprene By Adidas,可以緩震減壓,所以着咗對鞋既感覺就好似着咗對波鞋咁,非常舒服。


我自平時大部分時間都係着平底鞋或波鞋,真係好少着高跟鞋,但係我一試上Total Motion之後真係好舒服,完全唔覺得自己係着緊高跟鞋。對鞋有好多配搭:着裙有得,着leggings有得...因為黑色所以真係好容易mix & match我會留返新年着,我相信由初一至初三同家人拜年時,我雙腳都唔會覺得攰。

最後要多謝Syreeta...有對靚靚鞋着。

以上產品及產品資料由Sweet vs Bitter / Rockport提供
                           




No comments:

Post a Comment