Wednesday, February 11, 2015

乾燥皮膚好幫手 @ Bicelle HYDRA B5 CREAM



近排天氣溫度下降,我感覺皮膚即時變得好乾燥,同時我又開始用番OBAGI肌膚真係非常之缺水,好彩上星期收到Bicelle HYDRA B5 CREAM HKD450/50g 可以幫我解決以上皮膚問題。

Bicelle HYDRA B5 CREAM
主要成份有:透明質酸,維他命B5,維他命E,綠茶精華,荷荷巴油及甘油
多種功效:及鎖水功能,乾燥環境,肌膚持久潤澤,修護,改善粗糙,敏感膚質,滋養,減退幼紋、乾紋,中和游離基,預防衰老。



產品係白色,乳霜比較厚身,有清香的味道。可以見到搽上手上一推開皮膚好快吸收晒,感覺到乳霜好滑。



我會早晚搽上,我鍾意搽乳霜時按摩面部咁就可以幫助血液循環及有修面效果添。每次用完Bicelle HYDRA B5 CREAM皮膚都感覺好的滋潤,水卜卜咁,仲有返光澤,又唔覺得立痴痴。短短一星期,肌膚回復返最佳狀態,下星期可以靚靚咁去拜年。


­­­以上產品及產品資料由Bicelle提供







No comments:

Post a Comment