Thursday, March 26, 2015

囡囡試食 @ 衍生孩之樂草本鐵鋅鈣軟糖

我個囡囡Helia真係好鍾意食糖,日日都要食,瞓覺前都要話 "媽媽可唔可以食多一粒糖先瞓覺啊?" 通常我會多粒維他命C糖比佢食但係食得太多維他命C糖都是對身體唔好,咁食普通糖糖份極高太甜會蛀牙,我老公都唔贊成俾咁多糖Helia食。


近排我收到衍生孩之樂草本鐵鋅鈣軟糖$79.9/,一盒有15030包裝 (水蜜桃味)




主要成份

葡萄糖漿,白砂糖、茯苓提取液,山藥提取液,食用明膠,白扁豆提取液、紅棗提取液,卡拉膠、檸檬酸鈉,魔芋粉,檸檬酸,食用香精,胭脂紅,葡萄糖酸亞鐵,葡萄糖酸鋅,鈣。

功能

鋅提升神經功能,傷口癒合和維持人體的免疫系統,鈣維持牙齒及骨骼。



軟糖同一般冇乜分別,我都有D擔心囡囡唔鍾意食因為有中藥成分但係Helia第一次食完之後話 "好好味可唔可以再食多一粒。" 我自己之後都食咗一粒,原來真係好好味,有好香甜嘅蜜桃味。衍生孩之樂草本鐵鋅鈣軟糖有咁多功效同功能,食糖都可以食得好健康,我依家每晚都會比1-2Helia食。



銷售點屈臣氏、華潤堂各大藥房

以上產品及產品資料由 衍生提供


Instagramhttp://instagram.com/hwwong333

No comments:

Post a Comment