Tuesday, May 19, 2015

同媽媽一齊去M.A.C修眉


首先要多謝M.A.C公關邀請我同媽媽去修眉,好開心可以同媽媽一齊扮靚靚,因為自己住響荃灣所以我揀咗「荃灣廣場Beauty Avenue M.A.C尊櫃修眉。


臨出發前收到M.A.C BA電話confirm我地booking,我哋到步就即刻可以開始修眉。BA先消毒及準備好需要的產品及工具,今次幫我地個BAGrace


Grace非常專業,她首先幫我度眉然後再用白色筆畫我正確的眉型。


她一路幫我修眉一路講解我個眉型的問題,最後仲教埋我用眉筆同眉粉畫眉添。

   Before                                                             After


然後就輪到媽媽,媽媽條眉已經好靚所以只需要剪一剪同畫一畫就搞掂。

原來M.A.C BA要讀修眉課程及完成畢業先可以幫客人修眉,所以大家可以放心。仲有個修眉 promotion$750/5㳄 送1 ($150),真係好抵!

ADDRESS:荃灣大壩街4號荃灣廣場2BEAUTY AVENUE BT215號舖
Tel2621-2123


以上產品及產品資料由M.A.C提供



No comments:

Post a Comment