Wednesday, November 4, 2015

Telford Plaza德福廣場「Blogger美麗遊學團」第2圑即將開始

好幸運可以係其中一位blogger參加Telford Plaza德福廣場「Blogger美麗遊學團」第2圑,今次會參觀4個美容品牌,未開始已經好興奮。

1站:GUERLAIN



店舖有一個The Exclusive香水櫃檯,有不同的香水,香水係利用特別的原材料製造,一定會有一個香味適合自己。


BA為每位bloggerOrchidee Imperiale系列幫我地做手部按摩,搽上極緻全效活肌面膜再慢慢按摩,力度啱啱好好舒服。手部肌膚即時感到好滋潤,膚色變得亮澤。

2站:Kiehl's


BA
介紹Kiehl's最新推出產品Super Multi-Corrective CreamEye-Opening Serum,五合一多效修護可以幫助肌膚及眼部提升,緊緻,重塑,撫平,保濕。主要成份有:櫸樹精華,茉莉酸,微細透明質酸分子可令肌膚自我修復,更新, 防護。

 
最後BA為大家做個個人肌膚測試,送咗好多適合自己的護膚品比我試用。

3站:BIOTHERM


BA示範Biotherm的按摩手法,教我地利用Rain雨點,Eight Movement打八字,Wave波浪按摩動作,可以令護膚品全面吸收到肌膚底層。

 
即場試咗好多產品,我最鍾意係品牌新推出的Blue Therapy藍鑽緊致雙重修護精華,質地係油同水一推開皮膚已經吸收晒,好滑好水潤完全唔覺得油。

4站:SOFINA


BA介紹全新Multi Cover Base UV 31原味遮蓋底霜SPF20·PA++,利用新配方「加入保濕成分甘油及洋甘菊精華」,可以幫助膚色均勻,色斑暗啞,一搽上肌膚立即回覆亮白又有保濕感覺。

好多謝Telford Plaza德福廣場及she.com,我當日玩得好開心,深入認識每個品牌同認識到新blogger,可以大家一齊分享護膚及化妝心得。

以上產品及產品資料由GUERLAIN / Kiehl's / BIOTHERM / SOFINA 提供



Instagramhttp://instagram.com/hwwong333

No comments:

Post a Comment