Friday, March 16, 2012

囡囡試食維特健靈「小兒靈芝蜜」Lingzhi Honey

 
 
囡囡試食維特健靈「小兒靈芝蜜」Lingzhi Honey

收到
PR邀請都想好唔好比囡囡試食,但好多謝PR細心解釋產品令我放心試。
維特健靈「小兒靈芝蜜」是在榮獲國際醫藥生產優良藥品製造規範(GMP)的廠房進行生產。

「小兒靈芝蜜」有
5大特點:

-
維持呼吸道健康,改善咳和鼻敏感,增強免疫力
-
促進腦部發展,提升記憶力,專注力
-
健脾開胃,改善偏食煩惱
-
唯一含五色靈芝成份的兒童營養品
-
品質保證,食得放心

成份:靈芝及蜂蜜

純野生五色靈芝:
森林蜂蜜蘊含豐富天然活性維他命如A1B1B2B6CD及礦物質鐵,銬,磷,鉀等。


好簡單,囡囡
14個月大所以每日食兩次,每次半茶匙。



我會用暖水一起沖給
囡囡,我問她"好唔好味?"她說"好味!"

我自己都有一起食,味道甜甜地!



要為自己小孩打好個底可以下,大家可到 http://www.vitagreen.com/zh/lingzhi-honey
看囡囡幾開心,我對維特健靈有信心

No comments:

Post a Comment