Saturday, March 31, 2012

最新韓國Somang天然DANAHAN Ecopure保濕美白系列



今個夏天我要皮膚白白滑滑,多謝SaSa今次試用:
「純天然極致保濕美白乳液」
有輕盈啫喱狀質地,可以幫助肌膚保濕同時掃走黃氣令皮膚回復光澤。

主要成份:


- 尿囊素
-滋潤,保濕
- 山刺玫瑰花蕾萃取-抗氧化,改善暗黃膚色
- 仙人掌萃取物-高度鎖水,提供豐富礦物離子營養
- 菸鹼酸-減少68%移動中的色素
- 松樹葉水-蘊含多元維他命及必須氨基酸,保濕,增加彈性及更新肌膚



我會
pump 2下在棉花上先清潔面部,再pump 3下搽上面同頸部,乳液吸收得好快。我會輕輕拍面部同按摩幫助皮膚血液循環。



2星期已經發現皮膚變白同豆豆印淺色咗,結果我好滿意,我會繼續用!
如果大家有興趣想試,可以到全線SaSa分店獨家發售

No comments:

Post a Comment