Sunday, November 3, 2013

體驗銀座Calla脫毛療程 - 1

 
對大家來講脫毛已經係每一位女士都會做的事,但係要找一間有信心的都要時間。今次我會為大家介紹來自日本-銀座Calla專業脫毛連鎖專門店,銀座Calla剛剛進入香港市場,但係原來在日本已經成立20年,全國有28間店舖,上海有3間店舖。


香港每位員工都要在日本受訓,完成課程及拿證書先可以回來香港為客人進行脫毛療程,所以我係非常放心。


當日美容師為我講解脫毛療程的資訊,我會脫手臂。她說會接受56次療程就可以達到永久脫毛的效果,每1次療程要格兩個月做。


入到房,美容師為我剃短手毛。銀座Calla獨有保濕噴槍為脫毛的部位濕潤,含有透明質酸,骨膠原等6種美容成分能補充肌膚水可以減少脫毛時皮膚傷害。


 
開始利用激光脫毛啦,首先美容師會搽上冰冷gel,每個部位會做3次。15分鐘後就完成,我完全感覺唔到痛,連吉吉地都冇,相信美容師的技術非常之好,最後搽上美肌潤美保濕精華。


做緊療程時美容師每次打激光時都會問我「痛唔痛啦」,「可以嗎」,我都係第一次遇到細心的美容師。

Before                                                      After
 
銀座Calla現在推出新優惠「$388激光自選部位脫毛放題」,我已經購買咗上唇啦。



以上療程及資料由銀座Calla提供

No comments:

Post a Comment