Wednesday, November 27, 2013

Za全新PERFECT SOLUTION系列 • 啟動青春肌膚4大關鍵


我仲記得我25歲已經開始用抗衰老產品,一定要用因為會出現暗啞,鬆弛,粗糙及出現皺紋的肌膚問題。今次我會介紹全set PERFECT SOLUTION系列,一共有4樣產品。

系列含有柚子柑橘萃取,杏汁,深海骨膠原蛋白,礦物等成分研製出多種複合物,再透過青春亮肌護膚技術 (Intensive Triangle Technology) 激活肌底機能,逹到剔透,彈性同長效潤澤肌膚。


PERFECT SOLUTION洗面泡沫 $95/100g

泡沫非常豐厚,我會用起泡網一齊用。洗面時可以用打圈的動作,能深入毛孔,溶解角質層令皮膚變得水潤明亮。


PERFECT SOLUTION柔膚水 $135/150ml

蘊含晶透複合物Crystal Brightening Complex (維他命成分APM及天然杏桃汁),可以幫助去除老化黑色素角質層細胞,令肌膚變得均勻。
 
我自己會鍾意放上化妝棉,輕輕抹全面可以幫助去除角質層,之後反轉化妝棉在輕輕拍上面。皮膚即時吸收哂柔膚水,感覺好水潤。


PERFECT SOLUTION保濕乳液 $145/125ml

配合彈力緊實複合物Resilience Complex (柚子柑橘籽萃取,
骨膠原蛋白及生物透明質酸) 激活細胞自然我曾生骨膠原蛋白及透明質酸。
 
取出5元份量,查勻全面,可以為肌膚注入滋養成份,趕走乾燥咁啊,皮膚即時提升彈力及緊致。


PERFECT SOLUTION RESTORING COLLAGEN CREAM 高效深海膠原蛋白面霜 $175/40g

特別加入兩大星級抗皺成分: 700萬兆深海膠原蛋白及維他命RENTIOL A,激活肌膚動力,令緊緻,彈性效果更顯著。
 
晚霜一搽上面已經感覺到好滋潤,我鍾意用按摩動作有下至上搽,可以令到輪廓提升及緊緻肌膚。



短短1星期的已經感覺到肌膚變得好水潤,細紋減少及飽滿。如果要有最佳效果我會建議買晒4樣產品,價錢好實惠,可以買1 set都唔覺得貴,大家記住一定要由早開始用抗衰老產品呀。


以上產品及產品資料由Za提供

No comments:

Post a Comment