Saturday, January 4, 2014

開心購物 @TheBabyShop.com (2)

上一次同大家介紹咗玩具 http://hwwong.blogspot.hk/2013/12/thebabyshopcom.html,今次會同大家分享TheBabyShop.com服裝。

網站的服裝全部都係就歐洲來的,包括:英國,法國等等,每個品牌都提供簡單及別緻的歐陸風格服裝,為0-5歲的小朋友打造可愛和流行的服飾。


我收到網站其中一個品牌Lilly & Sid (來自英國)1條連身裙 Jersey Denim Mixed Dress HK$550質地用上優質棉材,上半part係有桃紅,粉藍及紫色間條,下半part係用牛仔布連接,再有2個心心圖案。


因為天氣凍的關係,我幫囡囡襯上灰色leggings,可以當一件長衫來穿上。當日帶來囡囡食聖誕buffet,條裙的顏色非常襯托聖誕節日。

清洗方便都簡單,我會手洗,用水浸10分鐘再輕輕洗一洗就得,條裙完全無甩色。

在介紹吓同款系列俾大家睇:

 
Hearty Dress & Leggings Set HK$ 490
 
Organic Pink Knitted Dress HK$ 590
 
Organic Purple Hooded Dress HK$ 650
 
Organic Stripe & Spot Dress HK$ 530
 
Organic Twitty Dress HK$ 670

其實網站內有好多服裝比大家選擇,快到TheBabyShop.com,我相信一定會有岩大家的。而家購物有up to 20% OFF,等我都幫囡囡添啲新裝先。

Wish you all pretties a Happy New Year!!!



以上產品及產品資料由TheBabyShop.com提供

No comments:

Post a Comment