Monday, December 30, 2013

大開眼界@ Wyeth Nurtrition惠氏營養品X媽媽Bloggers貨倉參觀活動

今次真係好開心可以同其他媽媽Bloggers一齊參觀惠氏營養品貨倉,為安全起見當日活動要每位穿上螢光衣,我覺得好得意。

 
好啦係時候進入貨倉區參觀,首先惠氏營養品工作人員講解產品供應鏈:

1
)訂貨
品牌會留意市場的需求及變化,然後向其他廠房提交訂單,再會安排產品運到香港。

2
)收貨及存貨

產品送到香港後會運到貨倉,由工作人員核對有關文件及批次再將資料存入電腦系統在存入貨倉。

3
)送貨

當貨倉接到訂單,就會即是提取有關產品,再覆檢產品種類,數量等然後安排送貨。如果零售商可以指定時間前落單,產品可以下一個工作天送到零售店。

當日係可以見到由打開貨櫃,核對資料,卸貨,用鏟車運送產品上架,step by step介紹俾大家真係令我大開眼界。


惠氏營養品會為香港本地小朋友優先留下大量奶粉,為確保港孩一定可以有奶奶食。

我地參觀左一小部分的留奶粉貨倉,工作人員話仲有幾個貨倉。我自己睇到都好放心,香港小朋友唔使驚無得食。



最後我哋到餐廳一齊食咗個聖誕午餐,品牌非常細心仲安排聖誕禮物比囡囡,好多謝惠氏營養品安排一個咁充實及特別的活動。


睇吓Helia幾開心,禮物原來係佢最鍾意的puzzle

 



以上產品資料由Wyeth Nurtrition惠氏營養品提供

No comments:

Post a Comment