Monday, December 9, 2013

MAJOLICA MAJORCA Pure Play 純白魔咒



勁開心收到MJ 1套本季推出的新產品,我好鍾意它的包裝,非常特別,很多少女都會喜歡。


廣角魅惑激長睫毛液 Lash Expander Edge Meister 閃藍限量版 17 $138


MJ睫毛液一向好出名,揉合4mm1.3倍烏黑激長纖維,同樣地有雙面掃頭。輕輕一掃就打做到濃密,漆黑分明的眼睫毛。同時有防汗,防水,防油配方,所以唔驚有熊貓眼。


閃亮唇彩 (限定色) RD412 $75


含有70%保濕成分,搽上嘴可以滋潤同時有豐滿的效果。近排都好流行紅唇,所以今年參加聖誕party我都會試吓呢個唇色。


愛情之藥 Majoromantia P $178

香水有融匯花香,純淨柑橘果及洋溢透明的3重花果香味,好sweet同浪漫的感覺。


限定魔法樂章變粧寶盒 IV The little Humming Book IV $148


非常喜歡這個設計,好似一本書,一打開來內有5款閃亮的光影粉,可以吸收皮脂,修飾毛孔。閃粉好幼細,我會搽上鼻樑及下巴令輪廓突出。

每一次MJ推出新產品我都會好興奮,每次都感到驚喜,係一個高質素的彩妝品牌,有十個讚。


以上產品及產品資料由MAJOLICA MAJORCA 提供

No comments:

Post a Comment