Monday, December 9, 2013

試用: skin.BIOTICS 金魚子尊貴修護面膜Platinum Caviar Deluxe Face Mask

冬天我會選擇rich啲嘅護膚品,因為皮膚會變得乾燥,乾紋不停跑出,一定要注入養份滋潤返肌膚。






skin.BIOTICS鉑金魚子尊貴系列含有100%法國極品深海鱘魚子罕有矜貴活細胞滋養,精華成分蘊藏極豐富礦透肌膚深層,氨基酸等活細胞能量。加上鉑金納米子技術,微細分子能迅速滲透肌膚深層,修護DNA細胞令肌膚回復緊致及有彈性。





鉑金魚子尊貴修護面膜加倍煥發疲倦肌膚,內含的POLYLIFT®緊肌因子為肌膚提供拉提效果,即時減淡細紋,同時提升輪廓,讓肌膚緊緻,而聚水因子有效封存肌膚水分,從而保護乾性肌膚,是肌膚最佳的急救修護產品,令肌膚散發亮澤光彩。







每周1-2次,適量塗抹在徹底清潔後的臉和頸部。等候15-20分鐘後,以水沖洗乾淨,然後繼續使用日間或夜間護膚品。



近排我的皮膚變得暗亞,仲有少少浮腫,我立刻使用。博博地搽一層上面,有淡淡花香氣味感覺好清新。



洗完面皮膚有番光澤,好水潤,細心睇眼同咀角的細紋減淡咗。又話會幫助提升輪廓,我發現下巴的地方緊緻咗。我用1次之後已經有以上的效果,這個修護面膜係我肌膚最佳的急救產品。




skin.BIOTICS 於部份萬寧分店發售
skin.BIOTICS Official Website: http://skinbiotics-swiss.com/




以上產品及產品資料由skin.BIOTICS提供

No comments:

Post a Comment