Friday, December 13, 2013

ettusais 給我的聖誕禮物2013


又到聖誕,又到聖誕,相信大家收到聖誕禮物都會好開心。今次收到ettusais柔滑防水眼線筆及puru puru彈潤保濕精華。

首先介紹下兩款產品比大家:
 

柔滑防水眼線筆 cream eyeliner $115/0.1g
 
一共有4色(黑//限定煙燻森綠及閃爍淡粉)

 
我係超級喜歡用ettusais眼線筆,向好多日本雜誌都有介紹過。設計用旋轉伸縮筆芯,使用方便同容易控制。畫上眼時好上色,速快乾,防水,防汗,防油脂。

我輕輕力畫一畫顏色已經好出,本人係內雙及油眼,我用完之後條眼線仲向度,可以維持到夜晚。


puru puru彈潤保濕精華serum $230/47g
 

內有一粒粒魚子般的精華膠囊,每粒膠囊藴合5大彈潤保濕精華(透明質酸,雙重膠原,蜂王漿,甘油,保濕鎖水油,晚間搽上可以深層滲透。

搽上面感覺好得意,涼涼地,輕輕力推開時就見到膠囊爆開。皮膚吸收得好快,清爽唔笠痴痴,搽完好舒服今肌膚回覆水潤感。

 

以上產品及產品資料由ettusais提供

No comments:

Post a Comment