Monday, December 9, 2013

skin beautique 水凝纖維面膜登陸香港

相信大家都會用面膜,對我來講係一個急救的護膚產品。市面上有好多不同款式的面膜,價錢可以由$5 - $100+ 都有,但係又冇想過邊種面膜係最適合自己?


前參加skin beautique面膜發佈會,當日介紹品牌全新美容概念,猶如高級訂製時裝Haute Couture以「度身訂造的精品護膚配方」為宗旨,產品以「ready to wear」名稱,無論邊度都均可同自己個人美容程序mix & match,令肌膚得到最高效果。



skin beautique 面膜係由高科技萃取天然成份製造,運用生物科技bio-inspired概念針對亞洲女士肌膚精心調配。面膜含有天然活性配方,萃取青竹幹細胞,有機認證摩洛哥堅果油,維他命複合物,天然保濕成分透明質酸鈉及水解骨膠原為其礎成分。


首推 bio-inspired  護膚精品 ready to wear 系列品牌推出兩款面膜:

revitalising & firming hydrogel cellulose mask
活力緊致水凝纖維面膜(所有膚質適用, $360/4片)

撫平紋理,抗皺修護
提升彈力,緊致輪廓
細緻潤澤,水滿透亮

intensive lightening hydrogel cellulose mask
深層亮白水凝纖維面膜(所有膚質適用, $360/4片)

高效抗氧,深層保濕
提升彈力,緊致輪廓
活肌美白,改善暗啞



面膜質地好似冰凍的啫喱,如果天氣凍我會先放面膜暖水五5分鐘,然後再敷上面。Cutting好貼面,所有地方都可以貼到面膜今肌膚吸收哂面膜的精華,好舒服。我感覺敷完肌膚即時變得有光澤,好水潤保濕,非常滿意。

面膜係用纖維製造,所以產品可以生物分解 (biodegradable),扮靚同同時可以保護大自然。


售賣點:
skin beautique
網上商店 www.skin-beautique.com
顧客查詢熱線:3975-1429
Facebook
專頁:www.facebook.com/skinbeautiqueHK


以上產品及產品資料由skin beautique提供

No comments:

Post a Comment