Tuesday, October 28, 2014

我的OBAGI去斑旅程開始 - (1)


OBAGI都聽得多但係今次係我第一次用OBAGI的產品,因為面部色斑開始多咗所以PR送來一套OBAGI C-RX System (Normal Dry) 去斑抗氧化系列俾我試用。

OBAGI C-RX System
去斑抗氧化系列中的醫學成份能中和游離基的氧化作用,治療受損的肌膚細胞,由控制黑色素細胞活動為本去除色斑及有效防止健康細胞受游離基傷害。

對苯二酚: 阻止黑色素過量產生回復黑色素細胞健康,防止細胞因受損而製造過量黑色素,由肌膚底層開始阻止色斑形成,促進肌膚回復白皙。

左旋維他命C: 抵抗游離基深入各肌膚皮層,全效抵抗游離基,保護肌膚細胞組織,維持正常更生。

( 為市面上唯一同時糅合醫學成分對苯二酚及最強滲透之維他命C的系統化產品。)

全套包括有:


C - Cleansing Gel 180ml 抗氧去斑潔面啫喱 (AM/PM)

含左旋維他命C及蘆薈,溫和清潔肌膚,為吸收養分作好準備,用後肌膚倍感清爽


C - Clarifying Serum 30ml 抗氧去斑精華素 (AM)

唯一含對苯二酚(4%)及維他命C之全效精華素,深入真皮層,抑制黑色素細胞活躍,淡化色斑抗游離基,防止肌膚老化全面修護,令肌膚回復白滑健康


C - Exfoliating Day Lotion 57ml 抗氧去斑日霜 (AM)

含維他命C醣甘及甘醇酸(Glycolic Acid) 去除老舊角質,令肌膚更有效吸收護膚品精華,保持肌膚晶瑩剔透,阻隔游離基侵害


C - Therapy Night Cream 57ml 抗氧去斑晚霜 (PM)

含對苯二酚(4%),維他命CE全效抗氧去斑,阻止黑色素細胞過量產生,加強肌膚晚間新陳代謝,有助色素脫落


C - SunGurad SPF 30 抗氧去斑防曬霜 (3 fl. oz.) (AM)

高含量(9%)的微細化鋅,阻隔UVAUVB,免受紫外光侵害預防黑色素形成,保持肌膚持續有光澤

產品上有AM PM,所以好方便知道幾時用。


一開始用會覺得乾痛一陣果酸味,所以有啲唔習慣,用用下又覺得ok。皮膚有陣時會吉吉地但可以接受到,我皮膚無變紅但係用咗兩星期後就開始有少許脫皮。

所以一定要做保濕,幫皮膚注入多啲水份,我會選擇用B5 Gel晚上打底再搽OBAGI晚霜及會敷個水份面膜,脫皮可以有改善。

這個療程需要3個月,暫時色班無特別談到不過我可以見到面部膚色均勻同白咗。我好努力日日搽,我會同色班講拜拜,我有信心OBAGI一定會幫到我。

Before




以上產品及產品資料由OBAGI提供

Instagramhttp://instagram.com/hwwong333

No comments:

Post a Comment