Tuesday, October 28, 2014

M.A.C. Rocky Horror Picture Show Halloween Party



1031日係Halloween,仲記得細細個響加拿大會同細佬一齊trick or treat... 時間真係過得好快,今年好開心 M.A.C. 邀請我去佢地嘅Halloween Party地點下M.A.C. Element Concept Store,可以見到好特別的佈置,有南瓜,曲奇餅,三文治,糖,仲有紅唇cupcake,非常配合主題。


今次重要試M.A.C.新推出的 Rocky Horror Picture Show「洛基恐怖秀」合作推出的彩妝系列。用咗Red Lips「紅唇」做焦點。


當日化妝師Ocean幫我同教我用Rocky Horror Picture Show產品化妝:

產品:

Lipstick
唇膏 - Oblivion 紅色
Greasepaint Stick
油彩筆 - B藍色
Power Blush
時尚胭脂 - Crazed Imagination淡紫紅色
Sculpt and Shape Powder
立體輪廓粉 - Bone Beige/Emphasize 淺褐色/古銅色
Set Powder
專業定妝蜜粉餅 - Invisible


set powder做定妝再用Sculpt and Shape Powder打造輪廓,深色可以掃上cheek bone同下巴到再用淺色到鼻哥同眼眉。


眼妝非常簡單,只需要用Greasepaint Stick畫一條眼線再用眼掃blen開去就得。因為我每次搽眼都會溶,所以Ocean幫我加上Paint Pot加強定妝。


Power Blush搽上面,感覺好自然。


唇妝方便因為我唔鍾意太誇張,用咗Oblivion唇膏搽向最常中間然後用透明Lipglass搽滿嘴唇就會變咗做一個「咬唇妝」,好靚啊。


Ocean好細心,一路化一路教我仲叫我自己試吓化添。短短10分鐘,一個簡單唔誇張的M.A.C Rocky Horror Picture Show系列妝容就搞掂。最後多謝美女PR的邀請,同埋祝大家一個Happy Holloween



以上產品及產品資料由M.A.C.提供

Instagramhttp://instagram.com/hwwong333

No comments:

Post a Comment