Sunday, November 2, 2014

VIP體驗Hello Kitty 40周年慶典壓軸呈獻「Hello Kitty Go Around」



今年係Hello Kitty40歲生日,為慶祝啲個特別日子Sanrio將於1030日至1116日假九龍灣國際展貿中心舉行「Hello Kitty Go Around」。




正式開幕前一日我同囡囡可以參觀先,Helia末入會場見到Sanrio卡通人物已經表現得好興奮,仲要擺pose影相添!

個主題拍照景點包括:


Hello Kitty週年館



Hello Kitty 摩天輪



Hello Kitty 特急號




Hello Kitty 回憶花園



Hello Kitty 時裝抓手



我慢慢參觀啲幾個景點開始搵返我的童年回憶,想當年我都係一個Hello Kitty粉絲,我仲記得連膠布都係要用Hello Kitty的,Helia都好鍾意Hello Kitty

仲有經典攤位遊戲:



彩虹蝴蝶結



救救小金魚



媽媽的烘培室



爸爸的閱讀室



圈圈Tiny Chum


Helia
每樣遊戲都有玩,去好投入但係都好難贏不過去都好叻架啦。



蘋果神社好得意,有Sanrio製造的全鑄招財貓Hello Kitty錢箱。



郵局可以購買明信片,親手寫然後寄出相信朋友收到手上特別覺得幸福。

 

官方網站: www.hellokittygoaround.com
手機應用程式:Hello Kitty Go Around (即日起可於 App StoreGoogle Play Store下載)
Sanrio Hong Kong Facebook: www.facebook.com/sanriohongkong


以上資料由SANRIO HONG KONG提供

Instagramhttp://instagram.com/hwwong333

No comments:

Post a Comment