Wednesday, June 17, 2015

Jurlique 升級嫩肌草本再生精華 Herbal Recovery Advanced Serum


我自己好鍾意用Jurliquehandcream,可以試用品牌的護膚品真係好興奮,今次收到Jurlique升級嫩肌草本再生精華Herbal Recovery Advanced Serum (HKD $715/30ml • HKD$1,535/100ml)

產品突破18種草本活膚效能以升級獨有配方Naturadiance PB18+ ,來自南澳洲自家活機農埸。經人手採摘的草本活膚成份,高校發揮抗氧化效能,為肌膚注入超凡的生命力,顯著提升肌膚光澤,全面修復肌膚及保護肌膚抵禦環境侵害。

 
產品設計係用pump裝,奶白色乳液,我搽上手時已經感覺到產品好滑同吸收得好快。

 
我會用2-3pump就足夠搽全面,自己每次搽精華我都會輕輕拍上面然後再用掌心按,咁就可以令到肌膚全面吸收所有精華,如果有時間都可以做面部按摩令輪廓提升。

用咗產品兩星期,發現皮膚感到滋潤同有光澤感,所有暗雅同暗沉的膚色都冇晒。照鏡時見到皮膚好飽滿,好健康,真係好精神。我好鍾意精華嘅香味,每一次用就令我覺得好refreshing

網站:www.jurlique.hk

以上產品及產品資料由Jurlique提供


No comments:

Post a Comment