Thursday, June 4, 2015

M.A.C PRO LONGWEAR 完美特色防水滋潤粉底液


近日天氣非常炎熱每日平都有超過30 真係大汗踏細汗,連企響條街度都可 以標晒汗。每次用紙巾抹汗粉底都會被抹走,個妝都會溶晒。所以夏天要揀一個防水粉底液,今次會同大家介紹M.A.C PRO LONGWEAR新成員-完美特色防水滋潤粉底液 (HK$340/25ML)

粉底液帶來長達16小時妝效,不含油份的配方遇到落雨或淚水及流汗都不會溶妝,同時滋潤面部。有中度至全面的遮瑕度,質地妝效如絲緞般自然悅目,與肌膚自然配合。


我收到NC25顏色,粉底液包裝係tube設計,只需要1毫子份量就可以搽全面。


我自己鍾意用手指上妝因為利用手指嘅熱力可以令到個粉底貼啲感覺粉底液好滑,遮瑕度都高可以見到下巴啲暗瘡印到遮到一半最後用小小碎粉定妝就OK

自從換咗M.A.C PRO LONGWEAR 完美特色防水滋潤粉底液之後,真係發現個妝非常貼同透薄。出油少咗好多,只需要用紙巾輕輕按走油份個妝依然冇沒走。真係無講錯可以長達16小時妝效,多謝M.A.C介紹咗一個超級好用的粉底液俾我。

M.A.C香港首席化妝師Ryuko Lau推介「質地十分輕盈,好似溶於皮膚一樣,同時又有全面的遮暇度、效果持久,對於我平日幫後台模特兒化妝用十分方便;不論任何肌膚、天氣都可以使用,是我化妝箱內的必備品!」。


以上產品及產品資料由M.A.C提供


No comments:

Post a Comment