Sunday, August 4, 2013

[廣告] ANNECY Innocent White 系列




由明星陳茵媺代言及在萬寧獨家發售的ANNECY,今次推出Innocent White系列,一共有5個產品。

1. Innocent White Bubble Mask
禁出來係白色cream狀,搽上面再等5分鐘就變成泡泡狀。15分鐘後用清水清洗,明顯地會見到黑頭減少同白滑。

2. Innocent White Eye Treatment
搽上眼時可利用按摩動作令眼霜吸收同幫助眼部血液循環,我發覺眼部細紋減少,收緊眼袋及淡化我的黑眼圈。

3. Innocent White Treatment Serum
我會早晚搽,質地好滑,推開時吸收得好快。有助減淡色班,抑制黑色素形成,我發覺用完膚色變得均勻及亮百。

4. Innocent White Sleeping Mask
每週用1-2次,免沖洗的。我睡覺時會薄薄搽上面膜,早上皮膚依然好滋潤。同時幫助肌膚有效緊緻改善輪廓,質地非常清爽,不會有笠痴痴的感覺。

5. Innocent White Brightening Gel SPF30
幫助防止紫外線UVA/UVB,同時有美白,保濕及防曬的功能。早上用,搽上全面同頸部位置,感覺都係好清爽。

ANNECY Innocent White
直注500陪保濕力,14天美白,有興趣的朋友萬寧睇下。

No comments:

Post a Comment