Sunday, August 25, 2013

試用: 全新升級Olay White Radiance 高效透白系列



早前收到
PR寄來的Olay White Radiance產品,一打開個盒,哇!原來有一套(5樣產品)


裏面仲有一個白色的Lomo相機,好興奮,可以同囡囡影相。

今次Olay推出新配方,可以高度針對改善肌膚自我美白修護能力及源頭截撃黑色素。產品加入提煉自白米的天然精萃頂級尊貴美白成分「米源肌醇」同美白修護能力提升成份Hexyldecanol配以皇牌美白元素SepiwhiteNiacinimide




OLAY
高效透白露 WHITE RADIANCE PRISTINE LIQUID LIGHT $169.9/150ML

質地非常水潤,我會用來做toner。可以放適量透白露在棉花上搽勻全面,同事可以幫助去角質層。


OLAY高效透白乳液 WHITE RADIANCE PRISTINE WHITE EMUSION $229.9/75ML

Gel狀厚少少,皮膚依然吸收得好快。我會早上用,搽勻全面再搽粉,皮膚都依然感到潤滑。


OLAY高效透白水凝霜 WHITE RADIANCE PURE WHITE CREAM $179.9/50G

晚上用,因為我唔會開冷氣所以會搽多啲。吸收得好快,保濕,早上完全唔覺得油,肌膚回復返最佳狀態。


OLAY高效透白淡斑精華 WHITE RADIANCE PRISTINE WHITE ESSENCE $229.9/40ML

Gel狀,質地幼滑,推開是皮膚吸收得好快,用完好滋潤,令皮膚回復光澤。


OLAY輕透隔離防曬乳SPF30/PA+++ OLAY ULTRA UV PROTECTIVE FLUID SPF30/PA+++ $139.9

質地非常輕透,搽上面感覺好爽。我會用來做妝前打底,化好妝都唔覺得好後,非常自然。

Olay White Radiance 高效透白系列有效地媲美多款頂級專櫃品牌,價錢又合理,效果非常好。14天就可以幫我去除色斑及黑色素,均勻膚色,皮膚回復彈性。


售賣地點: 萬寧,屈臣氏及各大P&G指定藥房

No comments:

Post a Comment