Sunday, August 25, 2013

在家中脫毛 @Braun Silk-épil 7 - 7891 脫毛器

夏天大家都會鍾意着背心同短褲,女士們一定會做脫毛準備。我經常會用刀片來脫毛但係毛髮會好快生番出來,呢個動作我會23日做一次。



今次我會介紹令到大家都會好想擁有的脫毛器 - Braun Silk-épil 7 - 7891 脫毛器 $998

脫毛器係白同湖水藍色,好有夏天feel,內有SoftLift Tips 細軟毛髮提拉系統,可確保與肌膚緊密接觸,就算生長方向不一的毛髮,也可輕鬆地從根部脫除,讓脫毛效果更有效顯著。配以 40 個分佈獨特的夾輪,可拔除短至 0.5mm 之毛髮,提高潔淨度,塑造持續 4 週的絲滑肌膚。

包括有3款刀頭及旋轉式刀頭可向前和向後旋轉多達 15 度,可以方便地用在腋下、手臂、美腿和比堅尼位。加上新型高效按摩系統,能在拔除毛髮之前與之後產生微脈動,脫毛速度很快及溫和保護就可以比大家體驗到。



1個叉電座,1小時充電就可以用30分鐘。



脫毛器可以乾濕用即係話一路沖涼一路脫毛,對我來講可以慳好多時間。同時機身有一盞燈,係方便大家肉眼睇唔清楚的毛髮。清潔好方便,用清水沖洗就得。




基本上我用完一次後毛髮2-3星期先生番出嚟,脫毛器幫我的毛毛連根掘起但係又唔覺得痛又唔傷皮膚令我手手腳腳變得白白滑滑。機身好輕,下次去旅行我都會帶同Braun Silk-épil 7 - 7891脫毛器。

官方網址:http://www.braun.com

No comments:

Post a Comment