Wednesday, October 23, 2013

人氣面膜: ANNIE'S WAY


相信大家近排皮膚會變得好乾燥,又想試吓新面膜來一個極速急救,我一定會介紹最近非常之受歡迎的面膜品牌ANNIE'S WAY

來自台灣的ANNIE'S WAY2009年成立,一年後再推出不同的面膜系列包括: 保濕,調理,舒緩,淨白,抗皺及果凍冰晶系列。品牌創辦人Annie Wu追求品質的風格,自然所以製造面膜是要精選天然有效成分,並加入保養概念。

 
今次要我會試用Q10滋養果凍面膜 $165/250ml

深層清潔黑頭,粉刺,嫩白,滋潤,延緩老化,淡化細紋讓肌膚更年輕,緊致,富彈性特別適合老化及有細紋皮膚。

成份: Q10德國輔,維他命E,卵凝脂,玻尿酸,芍藥萃取液

 
一打開就好似啫哩,好豐厚的gel狀。用之前要記住要洗乾淨塊面,再搽精華液打底,用挖搼敷全面3-5cm40-60分鐘。
 
使用挖搼輕輕地清潔鼻頭,在全面然後用清水洗,鼻頭即時變得非常乾淨,黑頭跑出來。

如果大家想時間快少少的話,可以用紙面膜:



ANNIE'S WAY面膜 (保濕系列) $70/5

玻尿酸保濕鎖水面膜仙人掌保濕水嫩面膜雪杉精華保濕面膜蜂蜜深層保濕面膜法國玫瑰保濕美膚面膜



ANNIE'S WAY
面膜 (美白系列)  $80/5

熊果素淨白面膜左旋傳明酸高效亮白面膜珍珠奈米亮白面膜左旋C白皙面膜紅石榴亮采緊緻面膜


面膜設計非常貼面,可以全面吸收所有精華。敷10-15分鐘就得,效果都唔錯。


因為轉天氣關係,我呢一個星期我都日日敷,我可以見到皮膚變得好有彈性,非常滋潤及QQ。鼻哥經常會甩皮但係用咗ANNIE'S WAY之後呢個情況都冇發生過,我好滿意。

大家如果有興趣,可以到以下門市購買

旺角信和中心一樓102- RAINBOW
佐敦白加仕街13~15號藍馬商業大廈8
葵涌廣場時尚新天地 3 301P ( win beauty )
沙田好運中心商場L3 95 - Cubic Dream
沙田連城廣場零售層55A- Cubic Dream
屯門碼頭海趣坊9-10號鋪 - Cubic Dream
葵涌廣場1F B62- Cubic Dream


以上產品及產品資料由ANNIE'S WAY提供

No comments:

Post a Comment