Wednesday, October 2, 2013

CLINIQUE 2013年秋冬彩粧系列


今個秋冬CLINIQUE將會推出3個產品包括:

All About Shadow Primer for Eyes持久亮彩眼影底霜 HK$185 / 4.7ml
All About Shadow Single 持久亮彩單色眼影 HK$150 / 2.2g
All About Shadow Duo 持久亮彩雙色眼影 HK$190 / 2.2g
All About Shadow Quad持久亮彩四色眼影 HK$275 / 4.8g
Quickliner for Eyes Intense柔滑濃豔眼線筆 HK$155 / 0.28g

為大家專業設計眼部彩粧三部曲。


美美PR邀請我到IFC鋪頭優先體驗及使用,全新產品已經全部放在台上,我即刻試上手。


All About Shadow有非常多的顏色選擇,今年最受歡迎係軍綠色,啡色,紫色等等,好似珠寶顏色一樣咁靚。Quickliner for Eyes Intense今季推出左8隻顏色,全部都好特,質地好滑。輕輕力畫上已經非常上色,等1分鐘再用力抹下眼線完全唔脫色。

 
當日化妝師即場教我地化一個完美的眼妝...


1. 在眼皮位置搽上All About Shadow Primer,用手指輕輕搽勻,可以即時均勻眼皮膚同時減少油分零眼粧維持12小時。


2. 利用All About Shadow Quads綠色第3個顏色,搽上眼瞼,由內至外推開。

3. 用第2個顏色塗在眼尾到,要貼住眼線位置。再用眼影掃blend開,可以打造自然效果。


4. 利用Quickliner for Eyes Intense由眼窩到中間開始畫上。輕輕在眼尾拉長少少,重點打造出色的輪廓。


5. 用第一個顏色掃上眉骨位置,可以令眼部有立體感。



完成!

 
之後輪到我玩粧,我都係揀咗綠色因為我好少搽D隻色所以試吓。因為自己大細眼,有一隻眼要畫上一條粗眼線。我隻眼係內雙眼皮,化妝師話我只需要用第3個顏色搽上眼喎就可以。哈哈,我只需要兩個step就完成我的眼部彩粧。
 
我自己本人都好驚畫眼前,我都講過因為我隻眼係內雙,每次畫完我就會變熊貓眼。但係用完Quickliner for Eyes Intense,我條眼線仲,實在太好啦。

 
如果大家有興趣,可以到CLINIQUE尊門店查詢。

以上產品及產品資料由CLINIQUE提供




No comments:

Post a Comment