Wednesday, October 9, 2013

親身體驗:LIFEPROOF nuud 手機保護殻



到手啦,到手啦,由PR打電話來介紹LIFEPROOF nuud 手機保護殻已經好興奮,我即時幫我iPhone換新裝。

等我介紹下個保護殼甚麼功能:

防水 • Water Proof - 可以讓手機完全浸入至2米水深達1小時
防塵 • Dirt Proof - 密封隔絕灰塵及塵土顆粒,符合IP-68 Ingress Protection防水和防塵評級
防雪 • Snow Proof - 密封隔絕冰雪,符合IP-68 Ingress Protection防水和防塵評級
防震 • Shock Proof - 能承受從2米掉落,符合MIL STD 810F-516評級


裏邊仲有1張螢幕保護貼同清潔布,安上保護殻後先貼上。


有一條防水耳機線,要用時可以插入,記住唔用時擰緊返個制。


每個保護殻都已經通過防水測試,但係都可以利用藍色殻試一試先。


記住要擰緊同拍緊個扣,然後再放落水,等30分鐘再打開睇下藍色殻有冇水,睇睇先係一滴水都冇,所以我個殻係冇問題。


我覺得最特別的設定你可以直接摸到個電話螢幕,都可以防到水,個保護殻設計實在太犀利啦。暫時我冇專登跌個電話,但係我都相信可以幫我保護到佢。

大家都知道我囡囡好鍾意游水,下一次可以用LIFEPROOF nuud保護殻幫囡囡影水裏面啲相。

官方網誌:http://www.lifeproof.com/en/
售賣
iPhone4/4S/5/5S/5CiPad,iPad MiniSamsung Galaxy S3/S4

No comments:

Post a Comment