Friday, April 18, 2014

BORGHESE 35周年限量紀念版Fango Fiesta


為了慶祝BORGHESE美膚泥漿35周年,品牌以意大利特色IMPASTO繪畫技術為瓶子勾畫出動人意境。特別挑選了3樣皇牌產品:礦物營養未美膚泥漿,活力亮采美膚泥漿及緊致抗皺美膚泥漿,為牠們畫上IMPASTO 成為主題包裝。


好開心品牌送上礦物營養美膚泥漿Active Mud Mask for Face & Body畀我。

 
我一打開個盒是已經哇咗一聲"好靚呀",油畫手工非常精美,係我至愛的藍天與白雲。圖畫係在意大利塔斯卡尼,只看圖畫已經感受到大自然的氣息同享受到怡靜。

礦物營養美膚泥:能深層清潔及排毒的功效,清除效去除角化細胞,同時緊致肌膚。成份有天竺葵,薰衣草可以改善肌膚色澤,令肌膚重現彈性。

相信我用完個瓶一定會keep住,我會用來放小飾物同時可以做裝飾添,囡囡都讚個瓶靚,話大個咗叫我帶佢去意大利喎!



以上產品及產品資料由BORGHESE提供

No comments:

Post a Comment