Friday, April 18, 2014

共The Organic Pharmacy創辦人Margo Maronne午餐聚會


身為The Organic Pharmacy忠實Fans,收到邀請時可以同Margo一齊食午餐實在太興奮,仲有啲緊張添。當日午餐在於Four Seasons Hotel,到咗會場時已經見到好多皇牌產品仲可以即場試用。我自己本人最鍾意係Rose Plus Brightening Complex,味道非常之香同時1支產品可以幫助肌膚亮白,減退黑斑令肌膚細滑明亮。

 
午餐開始前Margo為大家講解健康食療,"每樣食落肚的食物會影響將來的身體,一定要食得健康先令到身體好再令到皮膚好"。所以今次Margo準備一個gluten-free的午餐,可以幫助我哋detox身體。

 
頭盤:Green Salad with Avacado & Tomato

 
主菜:Warm Quinoa & Tuscan Bean Salad

 
甜品:Strawberry Milk Pudding (Sugar Free)

原來食完3道菜我個肚已經好飽,樣樣都好好味,食落好清新同感覺健康,完全1滴油同1粒糖都冇。我真係好開心品牌公關的邀請,多謝妳們的優待。

 
最後想賣個關子,因為The Organic Pharmacy會推出全新精華產品,我已經響午餐時試咗上手,係一個非常特別的精華,吸收力強同時會零皮膚緊致白滑,今年9月會推出,到時會介紹俾大家記住留意啊。



以上產品及產品資料由The Organic Pharmacy提供



No comments:

Post a Comment