Wednesday, April 2, 2014

BIOTHERM Body Party,同Rody做運動



夏天就快到又係要着小背心同短褲時候,點算好,點可以回覆S形曲線?BIOTHERM今日發佈會向iDance舉行,對... 即係我要做運動。一入到會場時就見到好多好多Rody,即使開心番晒。原來今次我哋會利用Rody一齊做運動.... 好得意呀。


做運動之前,品牌代表介紹BIOTHERM全新BODY SCULPTER曲線消脂重塑精華。 HK$390/200ml


蘊含由兩種特別挑選紅藻萃取物(C.Crispus角叉藻及E.Cottoni珊瑚藻)結合而成的高能量脂肪重整活性成分SULFOCARRABIOSE,糅合最高濃度的5%咖啡因,將纖體修身效能推向極致;加上100%用家肯定的清爽柔滑啫喱質感1,全效消脂,重點塑造曲線及緊緻身體線條,達至夢寐以求的完美體態。臨床實驗,只需要使用7天,即使於臀部,大腿及腰部發揮顯著功效,橙皮紋更顯著減退。使用4星期後,臀部,大腿及腰部量度時會明顯見到數字減少...勁呀!


BIOTHERM BODY SCULPTER曲線消脂重塑精華,淺藍色gel狀,搽上身體時非常清爽同時吸收得好快,完全唔覺得立痴痴,仲帶來陣陣薄荷香味添。


做運動開始啦,當日導師教我哋利用Rody做簡單運動動作,我一路做一路已經覺得好辛苦。短短30分鐘,我以經流晒汗啦,但係都玩得好開心。



最後每位可以帶BIOTHERM限量版Rody返屋企,你睇吓Helia幾開心。



以上產品及產品資料由BIOTHERM提供

No comments:

Post a Comment