Thursday, August 28, 2014

森田藥粧的黑白面膜 BLACK & WHITE

近日收到森田藥粧寄來的面膜,分別有雙效系列 (白色)及黑面膜系列 (黑色)


因為要湊囡囡的關係基本上都冇時間敷面膜,借住啲次試用機會就要好好用下啦。 

 

「雙效系列」有3款分別係:
 
DNA修護素+小分子玻尿酸雙效配方修護面膜 $65/8
銀耳多醣體+蝸牛黏液萃取雙效配方滑嫩面膜 $65/8
納豆萃取+米酵素雙效配方潤白面膜 $65/8


我是試用DNA修護素+小分子玻尿酸雙效配方修護面膜,質地好薄,面膜個cutting好啱我面形,放上時好貼面感覺好舒服。多咗的精華可以再搽上面膜加強效果,我自己會鍾意搽埋條頸。


15分鐘後就可以脫下面膜,見到仲有好多精華向面上我就會輕輕按摩令皮膚吸收,再用水沖洗。


「黑面膜系列」面膜有2/眼膜1款:

冰河泥海藻保濕黑面膜 $59/6
火山泥水白花潤白面膜 $59/6
蜂毒神經醯胺緊緻黑眼膜 $38/5


我是試用冰河泥海藻保濕黑面膜,質地厚少少但依然好貼面,面膜精華都好多,敷面膜時覺得好搞笑,連囡囡都指住我黎笑「說媽媽塊面黑色,哈哈哈」。


我好中意個眼膜設計,同我平時用開嗰啲唔一樣。眼膜設計範圍好大,眉骨同蘋果位置都可以敷到。


自從開始用森田藥粧面膜已經愛上,效果好好,非常保濕。用咗一段時間可以感覺到皮膚滋潤,膚色均勻柔滑細緻。

萬寧獨家發售
查詢電話: (852) 2523-2683


以上產品及產品資料由森田藥粧提供


No comments:

Post a Comment