Monday, August 25, 2014

現場直擊: Make Up For Ever 30周年X May Sum 「Artist Shadow Wonderland」發佈會

今日好開心可以參加Make Up For Ever X May Sum Artist Shadow Wonderland」發布會,一踏入會場就見到May Sum的心血作品。


玻璃display裏面有利用唇膏,眼影及粉餅的art piece,真係好靚啊。細心睇手工好精緻,全部我都好鍾意呀!


仲有由May Sum利用Make Up For Ever產品親自為4models化了不同主題的妝容,可以見到好特別的眼妝。最後May Sum為大家現場示範一個好colorful的眼妝...


首先用綠色均勻搽上眼

 
再用深綠色搽上眼尾位置 (可以令輪廓凸出)

 
用黑色搽上眼頭同下眼線位置


最後貼上小裝飾


見到model雙眼好靚,雖然用咗不同顏色但係都感覺好自然,May Sum化妝技巧真係好勁。


現場仲放咗 Make Up For Ever 210eyeshow顏色,我哋每位可以選擇3隻顏色回家試用。(當其時我覺得自己有選擇困難症) hahaha....


最後我都揀咗自己可以返工用的mono顏色,仲有3MUF全新Fall 2014濃黑眼線系列。Stay tune,我會遲啲再同大家分享以上的產品。


以上產品及產品資料由Make Up For Ever提供


No comments:

Post a Comment