Saturday, August 23, 2014

SK-II Magic Ring體驗及開始試用SK-II神仙水



上星期去咗銅鑼灣SOGO 13/F SK-II beautiQueMagic Ring皮膚測試。


同大家介紹下個Magic Ring先,Magic RingSK-II全球獨一無二皮膚分析儀,由專業科學團隊研創,以嶄新的皮膚圖像分析。需要15分鐘就可以深入了解肌膚5大美肌範疇包括:細滑度,緊 緻度,抗皺度,白皙度及光澤度,最勁係同時會了解自己真實肌膚年齡。


全新昇級Magic Ring皮膚分析儀更引進眼部肌膚測試,可分析眼瞼、眼尾、眼袋同黑眼圈問題。

5
大美肌範疇:

細滑度:質感粗糙,乾燥緊繃,毛孔明顯
緊緻度:浮腫鬆弛,欠缺緊緻,輪廓
抗皺度:幼紋皺紋,動態紋,法令紋
白皙度:雀斑,色斑,隱藏色素,暗瘡遺印
光澤度:膚色暗沉,缺乏光采,色調不均


我做Magic Ring皮膚分析前我同BA講我好緊張因為好耐都冇做過皮膚測試,驚分數好低。Ok... 開始啦!
 
BA首先利用Magic Ring皮膚分析儀幫我影咗一邊面,然後就開始幫我分析我的5大美肌範疇,好緊張啊!


測試結果出咗啦,我平均分有93分,BA話我個分數好高係佢呢個月幫人測試最高分的。可以見到大部分分數都有9字頭但係細滑度得79分,原來我好乾燥有缺水情況所以BA提我一定要敷水份面膜補充水份,仲有皮膚真實年齡係23歲,YEAH!! 



測試結果令到我好開心,之後我帶咗SK-II Facial Treatment Essence神仙水回家試用。



使用方法好簡單:用神仙水滴上化妝棉,輕輕搽上面同頸部。然後反轉化妝棉咗拍勻全面同頸部,早晚用。


使用了5日後,肌膚有明顯改善,感覺皮膚有充滿水份及有光澤。我會繼續用SK-II神仙水,遲啲再同大家分享我的用後感。

想唔想親身試吓SK-II Magic Ring皮膚分析,大家可以登入SK-II HK Facebook專頁http://goo.gl/ooWt7A 就可以免費預約,9完成服後並獲取全新「肌源緊緻修護眼霜」添。


以上產品及產品資料由SK-II提供

No comments:

Post a Comment