Wednesday, March 16, 2016

7天頭髮挑戰 @ REJOICE焗油護理洗髮露 & 抗護焗油精華


 
除咗皮膚護理之外頭髮護理都好緊要,要有一把健康,柔順及有光澤頭髮一定要選擇最適合的產品。好開心可以試到REJOICE全新焗油護理洗髮露 & 抗護焗油精華,可以解決頭髮出油的問題同時更令頭髮清爽柔順。

REJOICE
全新焗油護理洗髮露 & 抗護焗油精華帶點清新花香味,洗完頭香噴噴仲非常清爽連髮尾都好柔順。

講係冇用嘅今次會同大家分享7日前同7日後的紙梳挑戰同吸油紙測試:


吸油紙使用方法:將淺藍色區域按在髮根,檢查清爽度。


紙梳使用方法:用梳子梳理髮尾,根據梳齒折損檢查柔順度。


7日前的測試:


7日後的測試:

大家可以睇到相比未用REJOICE全新焗油護理洗髮露 & 抗護焗油精華之前吸油紙會見到有一半已經填滿油份,紙㧧有5根折捐數,所以當其時我的頭髮狀態係不合格。


但係用完7日後吸油紙完全冇油份,紙梳無砐損,自己都覺得好神奇只需要7日就可以有健康的頭髮。

 

以上產品及產品資料由P&G提供。
 
 
Instagramhttp://instagram.com/hwwong333

No comments:

Post a Comment