Wednesday, March 2, 2016

fresh @ SUGAR黃糖戶外防曬霜 SPF 30 PA++


今次fresh SUGAR護唇系列加入新成員,係一支可以搽唇,面部,眼的防曬霜,非常啱晒鍾意戶外活動的朋友,帶SUGAR黃糖戶外防曬霜 SPF 30 PA++出街就搞掂曬。


SUGAR黃糖戶外防曬霜 SPF 30 PA++有防水功能,同時可對抗UV紫外線及各種環境侵害。產品設計係闊身的唇膏狀包裝,方便搽上不同的部位。氣味係fresh獨有的柚子清香,3歲或以上都可以使用,連囡囡Helia都用得。

主要成份有:黃糖,蜂蠟,棕櫚蠟,牛油果油,黑加倫籽油,葡萄籽油。


活動當日品牌請來UTAH LEE 李婉芝「國際星級健身教練」同大家做咗20分鐘運動...

 
仲有3個拍攝photo booth可以同主角SUGAR黃糖戶外防曬霜 SPF 30 PA++ 影相,感受下響沙灘,曬太陽同滑雪的戶外活動。

記住唔係夏天先要搽防曬,基本上係日日都要搽,想要皮膚靚靚就唔可以懶架啦!

SUGAR
黃糖戶外防曬霜 SPF 30 PA++ HK$230/6g (31日推出)

Website: http://fresh.com/hk
Facebook: http://facebook.com/freshhongkong


以上產品及產品資料由fresh提供。
 
 

No comments:

Post a Comment