Wednesday, January 11, 2012

我到了「反斗奇兵」 ToyStoryLand

2012年第一個活動就係去迪士尼,YEAH!!!上星期六一早帶囡囡,公公,婆婆同老公一家五口去玩。入到park囡囡已經笑笑口,未滿一歲人仔的她也記得去過迪士尼。



嘩嘩嘩,有Woody在門口歡迎我地。




大本營內的物件都係大大個令到自己係Andy的玩具進入了他的世界,好得意。

內有
3個機動遊戲:



轉轉彈弓狗(Slinky Dog Spin



玩具兵團跳降傘(Toy Soldier Parachute Drop



沖天遙控車(RC Racer



我挑戰自己同老公一起玩咗,排隊時心已經跳得好快,到上車玩時我覺得自己係叫得最大聲。睇唔睇到我在哪裡? 當日到ToyStoryLand自己變咗個小朋友,我滿場飛,叫爸爸不停同我拍照,唔記得咗自己已經個咗媽媽...哈哈!




之後到了美國小鎮大街看Parade,囡囡雙眼亮起由頭睇到尾,一起拍手同唱BB歌。
再次要多謝迪士尼送了一個開心的家庭日,下次再見!



注意:大家近日在電視都看到迪士尼有機動遊戲故障,大家可以放心因為:
香港迪士尼樂園設施機械可靠度為全迪士尼樂園之冠,達99%
遊樂設施暫停主因近7成由於惡劣天氣(63%)及賓客行為(6%)。
為保障賓客安全,所有遊樂設施都安裝安全系統。當系統感應到因異常操作或行為,基於保護賓客,會迅速制停遊樂設施。有會必須經過嚴謹的檢測及試行程序才重新開動(最少30-60分鐘)。

我對香港迪士尼樂園
100%有信心,每次去都會好放心同玩得好開心

No comments:

Post a Comment