Monday, January 30, 2012

Lancome 「Roseraie Des Delices」Spring 2012系列



好多品牌已經出了春妝系列,我有幸可以出席
Lancome Roseraie Des DelicesSpring 2012系列 press event。一入場覺得自己進入了美麗花園的童話世界,場地全部都係用了粉紅同粉綠色,好靚!

P1080716

看看連荼點都係同顏色。
在場有4Hypnose Doll Eyes相機拍照,好得意。



今次主角係全新Hypnose Doll Eyes濃密娃娃睫毛膏,最特別係加了玫瑰花香味,搽上眼睫毛上都聞到!




加上
La Roseraie烟脂,用玫瑰壓花紋合有兩款色,粉紅色可放在面部同用閃粉放在頰頭,下巴令輪廓提昇令包包面唔見咗。



最後用Color Fever Gloss-Green Petal,利用草本植物成份同薰衣草香氛同有甜杏油可以搽完同時深層保護及滋潤嘴唇。唇彩帶點綠銀粉搽上係少少透明,令到嘴唇好自然同豐滿。


今個春天我可以用Lancome Roseraie Des DelicesSpring 2012系列幫自己個妝mix & match,最後用多謝品牌的邀請。
Roseraie Des Delices」已經在116日在Lancome專門店及專櫃全線發售,有興趣的朋友快D去睇下啦

No comments:

Post a Comment