Monday, January 30, 2012

新年我要用「DEWYTREE 黃金活肌水溶面膜」



今個新年fu咗黃金面膜,係...真係用黃金做的。DEWYTREE黃金研創出最新奢華水溶 精華面膜系列把珍罕的黃金成份,配合其他高效療膚營養,透過DEWYTREE SKINMED團隊尖端的美容科技,注入每片水溶面膜之內,令肌膚於30分鐘重拾活力,變得幼滑,回復亮麗神彩,創新奢華護膚面膜新概念。



面膜係gel狀同paper面膜唔一樣,質地厚厚的及好貼面。最得意係連帶唇膜可以同時間一起fu下。
帶有黃金粉未令皮膚表面可以產生一種熱導體,能促進血液循環,有美白,緊緊同抗老化。一片面膜可以令自己面部回復光澤及滋潤好像黃金閃閃亮。



同要再介紹近好受歡迎的蝸牛cream,「DEWYTREE蝸牛極緻再生精華霜」。瓬藴含1600mg濃度達99.5%的純蝸牛黏液精華,能會治療修復受損,缺水,老化,暗啞同暗瘡的皮膚問題。


精華霜可以每天用,滋潤肌膚同時及沒有黏膩感,搽上面唔覺得lup。記得要輕輕拍上面直至精華霜完全滲入皮膚,用完之後肌膚變得好像雞蛋白滑有彈性

No comments:

Post a Comment