Tuesday, February 19, 2013

Sofina ALBLANCE "3" 寶全新美白產品



記唔記得上一個blog我介紹Sofina 3樣全新美白產品,我帶回家後立刻開來用,剛剛好我皮膚敏感留下好多印,我要一次過擊退哂去。



Sofina ALBLANCE潤白美肌亮白精華素 HK $720/40g

新加入桔梗美白精華,是品牌獨家研發的成分,從桔梗根提煉出來的精華,有效減少SCF的接受口,最直接減少黑色素細胞的數量; 日本白樺樹精華高效抑制黑色素細胞的繁殖,將現有色斑高效減退;洋甘菊ET抑制黑色素訊息「內皮素」傳遞,防止黑色素形成,保持白皙素肌。
 
每早晚我會洗完面就搽美白精華,按一下就可以足夠搽晒,記得要搽條頸。我會輕輕用手心搽上全面,精華含有羅馬洋甘菊花香味非常清香。搽上面是精華已經好快吸收,肌膚感覺好滋潤及即時回覆光澤。



Sofina ALBLANCE潤白美肌重點去斑筆HK $560/3.7g

重點美白去斑筆會搽完精華用,利用打圈的動作在色班,雀斑及暗瘡印搽上。我完全覺得非常爽,唔㕸,化妝前都可以用。


Sofina ALBLANCE美白按摩面膜HK $420/125g

通過1分鐘的按摩促進血液循環,再配合3分鐘的面膜護理,集中修護,使美白及保濕成分深深地滲透至肌膚底層。有效抑制黑色素生成,預防色斑,同時滋潤肌膚,締造明澄亮白潤肌。
 
最後係美白按摩面膜,利用沖涼3分鐘的時間就可以。記得老師教我地用特別的按摩手法搽上面膜,每晚用完都感覺好舒服,膚色明顯地亮白及均勻翻。


我好喜歡以上3樣產品,記得皮膚敏感時心情已經跌入谷底,我都係第一次有咁嚴重的皮膚敏感。好開心遇上Sofina Albance,用完冇敏感不特止有幫我短短3星期可以立刻退了敏感留下的印同皮膚變得白裏透紅。

大家如果有興趣就快DSofina化妝櫃檯試下。

No comments:

Post a Comment