Sunday, March 3, 2013

Fresh全新牡丹煥白夜間修護面膜



今年生日去左兩個Event,其中一個就係Fresh品牌,今次仲有得Art-jamming。沒有畫畫天份既我係一個好大嘅挑戰,唔知今次會畫咩呢!

進入場地已經發現好多牡丹花的油畫及佈置,非常之靚同有好浪漫的感覺。



Fresh
的品牌花就是牡丹花,今次又靚女L小姐為大家發報新產品。仲記得上年推出咗牡丹煥白潤膚精華,今年再推出牡丹煥白夜間修護面膜($400/30ml)
 
創新的晚間修護配方,經證實能高效淡褪色斑痕跡,迅速改善晦暗不均的膚色,重塑亮白水潤的健康新肌。牡丹煥白夜間修護面膜的美白關鍵在於提煉自白牡丹及甘 草根部萃取的亮白複合成分,揉合維他命C配糖體,經證實能抑制黑色素增生,從根源阻截色斑形成,令膚色由內到外透現健康亮白。



當晚上即時用,係白色gel唧出經已聞到好香嘅青瓜味,感覺非常清新。瞓覺前我會搽上全面,推開時皮膚完全吸收哂,同一時間可以幫助肌膚注入水份及有美白效果,早上起身皮膚感覺好水潤同有光澤。一星期可以用兩次但如果覺得皮膚乾燥都可以日日用。




講番活動當日,我要畫牡丹花。我好比心機慢慢晝,畫法真係好難,大家覺得如何?

多謝Fresh送俾我的生日禮物,真心講真係好好用。

No comments:

Post a Comment