Saturday, March 23, 2013

化妝都可以保護肌膚@Sisley

Sisley護膚品含有尊貴成份,係好多女士喜愛的護膚品牌。今次我要介紹係Sisley彩妝,全新PHYTO系列加入護膚成份,化妝可以同時間保護肌膚,對我來講實在太好啦。

早前到了Sisley美容中心優先體驗新產品系列。

為咗今次發佈新產品,品牌請來又法國遠道而來International Makeup Artist Alexandre為大家試用產品。

新彩妝系列利用California Soul的主題,有太陽日落的感覺,黃色,橙色,啡色及紫色打造一個春夏季的妝容。

今次焦點係全新全效眼部修護遮瑕膏$680/15mlAlexandre同我哋講產品係為亞洲人做。焦點:效果即時抹去好黑眼圈長達8小時,它含有3種天然植物採取「有機紅葡萄採取精華,山金車採取精華,銀杏」保護微血管壁,促進微循環及抗氧化效能等等。

最特別係包裝設計有一個金屬棒頭,化妝前可以做眼部按摩令早上眼部浮腫通通消失。質地好薄好輕身,搽上非常自然同有高度遮瑕的效果。

再用美白亮采修護粉餅SPF20 PA++$800定妝,它含有甘草萃取具有美白及抗氧化效能,礦物及化學防曬因子保護肌膚免受UVAUVB損害。粉餅粉質幼細,輕輕印一印肌膚即時變得均勻。

Alexandre用教大家利用PHYTO-BLUSH打做一個輪廓瘦面,選擇的個淡色的胭脂由蘋果位掃上太陽穴,搽少少上眉骨位置,腮位。

最後搽上豐盈纖長美護睫毛液$390,利用全新維他命胜肽活性成分,刺激睫毛根部角質細胞分裂,顯著增長/厚睫毛。刷頭設計好啱亞洲人因為我地有短眼睫毛可以每日根都搽到,只要用4星期就可以令眼睫毛變得纖長同豐厚。

短短30分鐘,AlexandreModel打造一個零瑕疵,自然的妝容,今次真係學到好多化妝技巧,要多謝AlexandreSisley


我開開心心帶Gentle make up remover同全效眼部修護遮瑕膏回家試用。

No comments:

Post a Comment