Monday, March 18, 2013

[美白] Lancôme奇蹟亮白粉餅

要肌膚美白先打好個底,出街記得搽防曬但有無想過搽粉底都要有美白效果。因為我上班要化妝,雖然上班地點係室內但係紫外線會在窗透過入來。



今次要介紹Lancôme奇蹟亮白粉餅 SPF 29 / SPF 35 PA+++,產品有美白,收細毛孔,12小時不脫妝功能。粉餅含有專利感光科技令肌膚能自然地從底層反射光芒,有豐富礦物質配方,12小時防油光功效締造零毛孔妝效果。



粉餅同粉盒全部都係日本製造,粉盒設計用咗白色配合番美白系列。



我用P-01色,呢個顏色適合皮膚偏白的我。

粉餅的粉粒非常幼細,用粉樸搽上面好均勻也很貼服可以即時見到毛孔少咗,遮瑕度都OK,睇來個妝好自然。面部油份減少,到中午T字位都冇出到油乾爽。我已經日日用Lancôme奇蹟亮白粉餅 SPF 29 / SPF 35 PA+++,今個春夏天我可以同陽光玩遊戲。

No comments:

Post a Comment