Friday, March 15, 2013

OLAY Pro-X 純白特效煥膚精華 White Spot Fading Essence

美白對一個女仔嚟講係好緊要,一定要找到一個適合自己皮膚的美白產品。夏天就到要抵抗紫外線,保持膚色均勻。我細細個已經用Olay,到現在都係用緊Olay,今次要介紹Olay Pro-X新美白精華。HKD380/ 40ml



針對長期累積形成的暗沉,結合三大精華級亮白成分,岩藻精萃、Undecylenoyl Phenylalanine與菸醯胺減少暗沉,全面透白。從根源開始亮白,外層修護肌膚,去除老化角質。內外雙重出擊,深層淨白,幫助修護累積暗沉。 


產品設計係利滴管式,非常方便及衛生,用少少就可以搽晒全面。精華液係透明白色,無香味同無酒精,敏感皮膚都可以用。

 
我超級勁愛啲一隻美白精華,我會用打圈的方法搽上面就可以令皮膚所有毛孔吸收哂同幫助血液循環。精華液吸收得好快,有保濕效果令皮膚變得白裏透紅。

試用前                                              試用

No comments:

Post a Comment