Wednesday, March 20, 2013

法國LA ROCHELLE洗面系列

近排天氣又冷又熱,令到皮膚乾燥同甩皮,上粉底都上唔到所以係時候要轉一轉洗面產品。ANGEL天使旗下「法國LA ROCHELLE」歌麗姫寶有一系列的潔面專家產品,因為我係混合性皮膚我選擇咗以下產品:

絲麗修護性洗面奶 $350/250ML
有效徹底清潔面部污垢和化妝品雜質,不損天然保護膜,維持酸鹼度適中,清潔與柔軟肌膚一次完成。

產品設計好特別可以好方便揤出來,洗面奶係乳液狀。
如果有化妝一定要用落妝油卸妝先用洗面奶,推開時感覺好水潤。我會用打圈的方法洗面,這個動作會徹底清潔毛孔同幫助面部血液循環。洗完面皮膚即時覺得保濕,潔淨同白咗,我好喜歡呢個產品。

絲麗修護性緊膚水$350/250ML
蘊含西番蓮精華,讓肌膚保持濕潤,助長吸收其他護膚品,為潔面程序所遺留的雜質徹底清除,收縮毛孔之同時亦提供保護性,時刻保持皮膚清爽、舒適。
緊膚水係粉紅色,氣味清香,水狀質地。清潔完面之後就可以放上棉花抹全面再用輕輕拍打方法令皮膚吸收哂,記住抹條頸。

用完兩樣產品之後感覺非常清潔,有保濕,滋潤,清潔的效果。完全冇敏感的反應,好舒服。
Before                                              After

No comments:

Post a Comment