Wednesday, March 13, 2013

NeoStrata Gel Plus在家中做Peel Treatment

現在可以在家中做Peeling treatment,不要到美容院先做得,真係好方便。我已經用了Gel Plus好一段時間,產品可以強項去除肌膚角質層即時回覆光澤。


 
Gel Plus更生活膚啫喱面膜$258 (100ml)
 
主要成份:    
-含15%高濃度果酸成份-甘醇酸(AHA)
-質地輕柔, 不含油份, 迅速滲透
 
功效:
-高效促進角質層脫落, 增厚活細胞層, 回復28日健康更生週期
-深層潔淨, 疏通毛孔, 預防黑頭、粉刺和暗瘡
-刺激骨膠原再生, 撫平紋理
-解決色斑、暗啞等
-改善膚質, 增加柔軟度, 回復年輕亮澤肌膚
-紓緩毛髮倒生引致的假性毛囊炎

用法:
-每周可用兩至三次. 晚上潔膚後, 均勻於全面薄塗一並靜待十五分鐘, 以清水徹底洗淨再塗上補濕霜即可或可於需要時在暗瘡或暗粒患處,輕輕點上, 不用清洗.
-激光脫毛後一至兩星期, 可於每晚臨睡前, 塗於腋下, 翌日用手套輕輕刷洗. 每星期使用一至兩次, 能令腋下變得白滑, 改善死皮過度堆積, 而引起的毛孔閉窒情況, 退出倒塞毛髮.
-可薄薄塗在暗瘡、厚角質層或粗糙的皮膚位置, 如手肘、腳肘、腋下、背部等


如果你係第一次用的話,記得要做spot test,在鼻子搽上少量gel plus等數分鐘睇下有無紅腫,如果冇就可搽上全面。


記住薄薄的一層搽上面,感覺會有少少吉吉地,D個係正常反應不需要擔心。等15分鐘可以用清水洗走,可以即時見到塊面色肌均勻,白咗同有光澤感,趕走黑頭同粉刺,平滑皺紋,一支搞掂晒。如果要有最佳效果,每星期要用1-2次肌膚就可以回復28天的健康更新周期。

No comments:

Post a Comment