Wednesday, November 16, 2011

香港迪士尼2日1夜的奇妙旅程



第一次可以入住迪士尼
Hollywood Hotel有可帶老公同囡囡最係好開心。我們一家3口準時到達酒店,職員已經在門口迎接我地及帶到blogger特別櫃檯check in。因為他們知有BB入住所以準備BB床比我有問需唔需要其他BB用品,(要什麼都有)我要咗個蒸奶機。

 

他們安排我們blogger一起住9樓,房間好大好靚。在床上有好多紀念品送給我同有酒店GM親手寫一封歡迎信給我。由房到廁所都看到Mickey,我當期時覺得自己已經返到童年!




安好老公同囡囡之後到大堂一起參觀酒店的最新計劃,有GM C小姐,E先生,S先生同F小姐帶我們開始這個行程之旅。


第一站是參觀標準客房,可看到有什麼不同?地毯,窗簾布,床舖都換上新設計,衣櫃改了開放式令房間看來大咗。



有小朋友的天地Malibu Game Room,這個地方可比他們一個親子的空間。現時有書畫,手工藝活動,之後會增加新電動遊戲機。(保齡球機,夾公仔機等等)



我們Disneyland Hotel繼續參觀兩個特別主題房間:
Christmas Theme:聖誕節係我最愛的節日,每個入住的客人會得到酒店送出獨家的禮品。有Candy Cane,雪人,聖誕樹(全部用毛巾做)今年可以同Mickey MouseMinnie Mouse一起過聖誕,大家想唔想,快D打電話問下。



Celebration Theme
:入到房已經好開心,有好多氣球同可愛佈置。我望生日可以住到就好呀!



再到了行政摟層的Walt's Disney Suit,總統套房聽就聽得多,親身參觀都係第一次。好大好大足足有2000尺,有大客廳,2室房間,3個廁所...(洗手間用Bvlgari系列)所有傢具同裝飾品都好高貴,如果往了這一層MickeyMinnie會到房間講Bed Time Story給小朋友聽。



同一層仲有個Kingdom Club,有好多活動俾入住國賓樓的住客。有可享用自助茶點小食,及有5分鐘按摩服務,我有幸試一下,真係好舒服。


一路行進入了一個華麗的川頓會議室,這裡有專業化妝,公主服裝及攝影可以令好多小女孩變成公主。過多1-2年,囡囡會來做一個小公主。



最後一站,這間普通的會議室會裝修成為Storybook Play Room。裡面會有不同的玩具及活動安排給大大小小的往客。



迪士尼邀請VP Peter同大家見面仲要唱歌跳舞送給我們,大家睇得好開心。




晚餐在新開的Walt's Cafe用餐,迪頭盤到甜品檥檥真好好味,短短一個晚上令我又有眼福同口福。

想講迪士尼的服務真係好到不得了,話說我要返Hollywood酒店餵囡囡吃奶,F小姐即幫我準備架7人車送我返去。囡囡吃完奶後,我們一家又座7人車返 Disneyland Hotel。她再安排一張檯可以同老公一起食晚餐,這個貼身服務令我感覺到有一個VIP的感受,連我老公都話得。
P1080537

因為帶住囡囡入Park玩,所以無多拍攝。希望下次玩Toy Story時候,拍多D給大家睇。
回到家個人已經好疲倦但一看他們送了的禮物即刻開心番哂,好多謝迪士尼給我們這一家一個好難忘的奇妙旅程

No comments:

Post a Comment