Friday, November 25, 2011

皮膚都要飲水 - 我有Clinique Moisture Surge




每一次參加
Clinique Blogger Event都會推出一個皇牌產品,今次新加入係全新滋潤高效水嫩補濕霜。



主角係滋潤高效水嫩補濕霜同Chubby Stick,他們加了4隻新色。



品牌為大家準備美味的甜點同蛋糕,再特別即場烹的薑味巧克力。每樣甜甜都好好味,蛋糕鬆軟同巧克力好滑。




導師當日同我們講解新
產品:
配方專為乾燥及脆弱肌膚而設,主要成分有啫喱乳霜內蘊含精華。可以修復技術首先於肌膚表面形成柔軟的保護膜,只需用8星期能強化皮膚水分屏障超過70%





在加上教我們用
產品按摩面部增加水潤感,大家可以試下。


尾聲有個遊戲要幫Chubby Stick設計做型,再會選出top 3有禮物,好開心我是其中一位。

自己一到轉季皮膚會變得乾燥同脫皮但用了3星期後我的皮膚變得好水潤同回復光澤,我每一晚都會用3-5分鐘按摩片面。個冬天我晚晚會Clinique滋潤高效水嫩補濕霜

No comments:

Post a Comment