Friday, November 25, 2011

Aura by Swarovski - 我要做Party Queen



有到聖誕,有到聖誕,下個月已經有4Party要去。第一年帶囡囡去食聖誕 大餐,兩個都要扮靚靚。我開心收到第一份聖誕禮物由Clarins送出限量版Aura by Swarovski Collection - Crystal Concrete Perfumed Jewel




包裝好獨特,好像一個cupcake
一打開已經尖叫,有一粒好大的白色
Swarovski石,Perfumed好香帶一點閃粉,真係愛不式手。



一想起我有一件衣服好配合這條項
鍊,shoulder pad位有好多細閃石可帶出Swarovski粒大石。


我有利用條項
鍊做手袋裝飾,我放在我最愛的豹紋包包上,大家覺得好看嗎?
今個聖誕,我係我家的Party Queen

No comments:

Post a Comment