Monday, December 19, 2011

Reebok EasyTone 「塑造潮流美熊的 Blogger Event」




今個月頭星期六一早去到中環
Season Fitness做運動。係!要做運動,我想自己2年都無正正式式去過健身室。
每位Blogger送了一對EasyTone系列SlimTone Edge波鞋,一打開係紫灰,係我最喜歡的紫色,好靚呀!




Rebook
推出EasyTone系列一直大受女士歡迎,設計及型格款式亦深得大家喜愛。穿著時可以保持健美必備之選同時可出席大小場合造型的最佳配襯。

EasyTone
系列SlimTone係最輕盈的系列,取自平衡球技術設計可提高鞋底的柔軟度及具有緩震功能,但鞋身線條卻更纖巧。




令年新出Holiday Pack系列,包括Metallic Reecommit Lux 還有 Mary JanFreestyleClassics EasyTone RockeasyEasyTone Plus Vive系列。



活動開始,我們Bloggers一起做運動,大會請了老師利用steps教做簡單動作。短短40分鐘已令我全身濕哂!




當日更邀請
Stylist Faye Tsui教用EasyTone波鞋Mix&Match服裝!




最後有健康美食給我們吃同個有血有汗的

P.S. 做完運動後我條腰同對小腿傷3日,要老公幫我按摩,多謝你!



我又要用Reebok EasyTone來自己mix & match,本人好喜歡穿著leggings,原來一起穿著係好好睇!

No comments:

Post a Comment